2010. augusztus 20., péntek

különleges vendég...

ma reggel különleges vendég"em" érkezett:)
-egy lepke "személyében"-
-eloszor azt hittem h egy olyan megszokott fekete, pillangonak megcsak nem is nevezheto bogar... epp kidobni keszultem, de  1szer csak hirtelen kinyitotta kaprazatos szarnyait. (amik meglehetosen szepek voltak- olyannyira hogy  nem mertem hozza erni nehogy kart okozzak bennük:)
-vegul par ora mulva ahogy jott el is tunt szinte nyomtalanul, de elobb meg sikerult nehany kepet keszitenem rola:P
-igy utólag ezzel kapcsolatban 1igevers jutott az eszembe megpróbálom idézni "...az ember azt nézi ami a szeme előtt van..." (marmint: amig ki nem teregette szarnyait hajlando lettem volna akar le is csapni ot, mivel nem tunt oly szepnek... de megpillantva szarnyai szepseget egybol odafigyeltem ra.... ugy erzem ebbol tanulhatok:)marmint atvitt ertelembe veve:P:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése